Total Pageviews

Saturday 16 April 2011

having fun

Minggu ni aku dilanda dengan pelbagai masalah... Ada je masalahnya... Tak boleh nak rehat langsung... Aku pjn tak tahu la macam mana aku boleh terlibat dengan semua ni.. Tapi orang cakap kita mesti tabah tempuhi dugaan kan... Bila fikir balik masalah aku pun bukanna besar sangat... Cuma aku je lebih2 kan... Aku rasa kalau aku nak try listkan masalah aku pun susah... Banyak sangat... Sampai aku tak boleh ingat semua... Dugaan2 !!!

Back to topik asal la kan... Aku macam masalah pun still having fun... Dugaan ni membawa kepada kebahagian dalam kehidupan aku... Alhamdulillah... Contohnya sebab kaki aku injured ni la aku boleh tahu siapa yang bimbangkan aku... Lagi 1 kereta rosak ni la menjimatkan duit aku... Tahu2 jela kan... aku ji jenia yang kuat merayap... Asal free je terus keluar lepak dengan member... Kereta rosak ni la masa untuk tumapang kawan... Selalu aku yang bagi tumpang... Pape pun kesronokan tetap terasakan

Cerita pasal kaki injured tadi kan buat aku terasa jahat... hahaha... Mana taknya... Dah sebab ni la aku dapat kacau perempuan, dapatkan simpti orang... Dont take it seriously... Im just joking... Apa barang nak kacau perempuan guna cara ni... Nak ayat mesti La guna cara gentlemen... hahaha

Dah2... Dah habis dah cerita tipu aku... Hahaha... Ok la... Jumpa lagi dalan cerita akan datang... Assalamulaikum :)

1 comment: